Katarina Milanović je diplomirala psihologiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom studija stručnu praksu obavljala je iz područja zdravstvene i kliničke psihologije gdje je imala priliku raditi s ljudima koji su trebali psihološku podršku, savjetovanje i tretman zbog svog zdravstvenog stanja i situacije u kojoj su se našli.
U svom cjelokupnom radu psihologa osjećala je potrebu pomagati, pružati utjehu i olakšavati patnju ljudima u njihovom nošenju sa životnim situacijama i nedaćama.
Također je radila kao profesorica Zdravstvene psihologije u srednjoj školi gdje se prvi put susrela s radom s adolescentima. Oduvijek je smatrala da rad u školi nije samo obrazovni već i odgojni te je gradila pozitivan odnos s učenicima prožet razumijevanjem, prihvaćanjem i povjerenjem. Nakon rada s učenicima srednje škole, radila je kao stručni suradnik psiholog u dječjem vrtiću. Tu je stekla iskustvo rada s djecom predškolskog uzrasta i njihovim roditeljima.
Svjesna izuzetne važnosti ranog razvoja smatra da je ključno poticati zdrav i cjelovit razvoj djece, biti im podrška u svakodnevnim životnim situacijama, a pogotovo u traumatičnim situacijama u kojima su oni najranjivija skupina. Posebno se bavila individualnim pristupom djeci, shvaćanjem njihovih potreba, interesa i mogućnosti. Radila je s djecom s teškoćama u razvoju, a posebno je imala iskustvo individualnog rada s djecom koja su imala poremećaj iz autističnog spektra i poremećaja ponašanja.
Educirala se o psihološkim aspektima i pružanju podrške u kriznim i traumatskim situacijama uzrokovanim pandemijom korona virusa i razornog potresa u organizaciji Hrvatskog Crvenog križa, Hrvatskog psihološkog društva i Hrvatske psihološke komore. U svom radu psihologa koordinatora za pružanje psihosocijalne podrške nakon potresa susrela se s velikim brojem ljudi koji su tražili razgovor, savjet i podršku, a posebno razumijevanje i suosjećanje u njihovoj nevolji. Iz svog iskustva rada psihologa uviđa važnost empatije, otvorene komunikacije i autentičnosti u stvaranju odnosa kako bi se moglo doprijeti do osoba koje traže podršku i pomoć.
Trenutno polazi edukacije iz Realitetne terapije (kliknite za više informacija) kako bi s boljim razumijevanjem radila i komunicirala s ljudima koji traže psihološku pomoć i podršku.